עשינו אתמול טיול לירושלים, להדסה הר הצופים (מזרח ירושלים,אלק), לדוקטורית המכובדת והנהדרת שבדקה ובדקה ולבסוף קבעה ללא שום צורך בבדיקות גנטיות, שרותם לא חולה במחלה נוראית הזו!!!!!!!!!!!!
אני לא רוצה לשמוע על זה יותר, יש בפורום כמה שיודעות עד כמה המחלה הזו נוראית, ומבינות אותי.
תודה לאל.
עכשיו רק צריך להחזיק אצבעות שרותם לא יכנס לעוד דלקת ריאות כי אז ילחצו עלינו לעשות לו את הניתוח של צינורית ההאכלה ישירות לקיבה. טפו,טפו,טפו.
תודה תודה לכולכן על התמיכה, אין לכן מושג כמה זה עוזר!
אוהבים אתכן מאוד, דנה ורותם.
|
תוכן התגובה:
|