|
15/3/2002 18:39
|
ריש
|
מאת:
|
|
לדסי וגם לדנה+רותם
|
כותרת:
|
דסי יקרה,
אין לי מה להוסיף, לדעתי אין רע בהסרת שיער... וחוצמזה תורידי כל עוד אפשר. אני בתחילת חודש 9 קניתי מכשיר חדש (אחרי שהישן {הדגם ה1 של "אפיליידי" של קיבוץ הגושרים משנת 86'} התחיל לעבוד רק בזווית מסויימת שלא אפשרה לי להוריד שערות באופן רציף (נסי לדמיין הריונית עם בטן של תאומים, מסורבלת בהתאם, מחזיק ביד אחת במכשיר, באופן יציב ומכוונת את כל הגוף בהתאם... יעיל זה לא היה) מאז (תחילת דצמבר) ועד ללפני שבוע יכולתי לתרום את שערות הרגלים ל"פאות יפה". פשוט לא מצאתי זמן פנוי מספיק לחבר את המכשיר החדש לשטקר. חוצמזה, תשאלי חופשי. מגיע לך... ותשתדלי לחשוב אופטימי. אני יודעת שזה קשה.
מאחלת לך הריון נפלא ולידה קלה.
לדנה... כמי שמכירה רותם אחת ממש מקרוב תאמיני לי שיש כנויים שמוטב להניח להם. כשרותם היתה בגיל הגן יצאה לחנויות סדרת "חבורת הזבל" ושם את לא תאמיני היתה רותם - רותם-זב-חוטם, הקריקטורה היתה בהתאם, כמובן.
והיא לא ממש אהבה את זה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|