פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2002 08:38 רויטל מאת:
לדנה ורותם, איזה יופי לשמוע, ושיהיה רק לבריאות. לת כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  11:58 נשמע באמת שאין קשר בין הורדת שערות להפלה אבל הכי חשוב זה שתפנקי את עצמך בהגזמה ותמנעי מדברים שגורמים לך סבל - עידית-ת
14/3/2002  12:05 תודה עידית - דסי
14/3/2002  13:07 דסי,אני הורדתי עם שעוה בהריון חופשי חופשי ולא חשבתי פעמיים. לא נראה לי בעייתי. ל"ת - דנה
14/3/2002  13:14 מנצלת כדי לעדכןבעניין רותם (וסליחה מראש מדסי)- - דנה ורותם בוטם
14/3/2002  13:40 לרותם - מחכה לפגוש אותך בריא שבוע הבא!!! ל"ת - נוה
14/3/2002  13:47 הללויה!!! ברוך שפטרכם מהלחץ הנוראי הזה ומההמתנה, וברוך השם שאלה חדשות טובות כל כך. גם אנחנו מקוות לראות אתכם בריאים בשבוע הבא! ל"ת - אור2
14/3/2002  13:56 דנה, חדשות נהדרות! כן ירבו. (ל"ת) - Efrat_L
14/3/2002  14:02 דנה ורותם בוטם - מאושרת מאוד מאוד לשמוע, מעכשיו רק בריאות !! ודסי - ממש לא נראה לי שיש קשר, תהיי יפה ותהני. ל"ת - שרון-ש
14/3/2002  14:30 סליחה על הבורות: דנה, בוטם זה שם המשפחה שלך? וחוץ מזה, הרבה בריאות. והפעם- לכל החיים! לת - נירה
14/3/2002  14:43 דנה, נהדר לשמוע! ממשיכים להחזיק אצבעות (לת) - דיאנה
14/3/2002  15:13 דנה, איזה יופי להתעדכן בחדשות כה טובות בקשר לרותם !! נתראה בשבוע הבא (ל"ת) - אילנה
14/3/2002  16:28 דנה ורותם- איזה יופי לכם!! והעיקר שתהיו מאושרי(לת9ם - אמא של איה
14/3/2002  18:58 בוטם זה לא שם המשפחה שלנו, זה הכינוי שלנו לרותם כי זה הדבר היחיד שמתחרז עם השם שלו (חוץ מחוטם). ל"ת - דנה ורותם בוטם
14/3/2002  19:50 לדנה ורותם בוטם, אתם חמודים!!!! :-)) ל"ת - נירה
14/3/2002  20:00 איזה יופי דנה! ובפעם הבאה שאתם מטיילים לכיווננו, אנא בואו לפוש ולשתות קפה לפני הדרך חזרה... (ל"ת) - ענבר
14/3/2002  21:23 דנה ורותם, איזו הקלה עצומה, שרק תהיו בריאים מעכשיו . ל"ת - אורלי
14/3/2002  21:46 דנה, איזו הקלה! כמה טוב לשמוע! הרבה בריאות! לת - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002  21:50 אני הורדתי במשך כל ההריון שערות כולל שלושה ימים לפני לידה והכל תקין - גלית
14/3/2002  22:07 דנה, כמה נפלא לשמוע את החדשות הטובות ל"ת - לימ
15/3/2002  01:20 דנה, פתחתי את המחשב רק כדי לראות את העידכון שלך. !!!!!!!!!!!!!!!!!! לת - ענבל ל
15/3/2002  09:49 דנה ורותם, איזה יופי ,איזו הכלה !!!! תמשיכו רק בדווחים הטובים . תיהיו בריאים. ל"ת - יוליה
15/3/2002  15:34 דנה ושות' יקרים, סוף סוף סוף לחולירע הזה, נשמח לשים אותו מאחור (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  18:39 לדסי וגם לדנה+רותם - ריש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש