פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/3/2002 18:58
דנה ורותם בוטם
מאת:
בוטם זה לא שם המשפחה שלנו, זה הכינוי שלנו לרותם כי זה הדבר היחיד שמתחרז עם השם שלו (חוץ מחוטם). ל"ת
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/3/2002 11:58
נשמע באמת שאין קשר בין הורדת שערות להפלה אבל הכי חשוב זה שתפנקי את עצמך בהגזמה ותמנעי מדברים שגורמים לך סבל
-
עידית-ת
14/3/2002 12:05
תודה עידית
-
דסי
14/3/2002 13:07
דסי,אני הורדתי עם שעוה בהריון חופשי חופשי ולא חשבתי פעמיים. לא נראה לי בעייתי. ל"ת
-
דנה
14/3/2002 13:14
מנצלת כדי לעדכןבעניין רותם (וסליחה מראש מדסי)-
-
דנה ורותם בוטם
14/3/2002 13:40
לרותם - מחכה לפגוש אותך בריא שבוע הבא!!! ל"ת
-
נוה
14/3/2002 13:47
הללויה!!! ברוך שפטרכם מהלחץ הנוראי הזה ומההמתנה, וברוך השם שאלה חדשות טובות כל כך. גם אנחנו מקוות לראות אתכם בריאים בשבוע הבא! ל"ת
-
אור2
14/3/2002 13:56
דנה, חדשות נהדרות! כן ירבו. (ל"ת)
-
Efrat_L
14/3/2002 14:02
דנה ורותם בוטם - מאושרת מאוד מאוד לשמוע, מעכשיו רק בריאות !! ודסי - ממש לא נראה לי שיש קשר, תהיי יפה ותהני. ל"ת
-
שרון-ש
14/3/2002 14:30
סליחה על הבורות: דנה, בוטם זה שם המשפחה שלך? וחוץ מזה, הרבה בריאות. והפעם- לכל החיים! לת
-
נירה
14/3/2002 14:43
דנה, נהדר לשמוע! ממשיכים להחזיק אצבעות (לת)
-
דיאנה
14/3/2002 15:13
דנה, איזה יופי להתעדכן בחדשות כה טובות בקשר לרותם !! נתראה בשבוע הבא (ל"ת)
-
אילנה
14/3/2002 16:28
דנה ורותם- איזה יופי לכם!! והעיקר שתהיו מאושרי(לת9ם
-
אמא של איה
14/3/2002 19:50
לדנה ורותם בוטם, אתם חמודים!!!! :-)) ל"ת
-
נירה
14/3/2002 20:00
איזה יופי דנה! ובפעם הבאה שאתם מטיילים לכיווננו, אנא בואו לפוש ולשתות קפה לפני הדרך חזרה... (ל"ת)
-
ענבר
14/3/2002 21:23
דנה ורותם, איזו הקלה עצומה, שרק תהיו בריאים מעכשיו . ל"ת
-
אורלי
14/3/2002 21:46
דנה, איזו הקלה! כמה טוב לשמוע! הרבה בריאות! לת
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002 21:50
אני הורדתי במשך כל ההריון שערות כולל שלושה ימים לפני לידה והכל תקין
-
גלית
14/3/2002 22:07
דנה, כמה נפלא לשמוע את החדשות הטובות ל"ת
-
לימ
15/3/2002 01:20
דנה, פתחתי את המחשב רק כדי לראות את העידכון שלך. !!!!!!!!!!!!!!!!!! לת
-
ענבל ל
15/3/2002 08:38
לדנה ורותם, איזה יופי לשמוע, ושיהיה רק לבריאות. לת
-
רויטל
15/3/2002 09:49
דנה ורותם, איזה יופי ,איזו הכלה !!!! תמשיכו רק בדווחים הטובים . תיהיו בריאים. ל"ת
-
יוליה
15/3/2002 15:34
דנה ושות' יקרים, סוף סוף סוף לחולירע הזה, נשמח לשים אותו מאחור (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
15/3/2002 18:39
לדסי וגם לדנה+רותם
-
ריש
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש