|
14/3/2002 12:05
|
דסי
|
מאת:
|
|
תודה עידית
|
כותרת:
|
הבעיה היא שאני רוצה להוריד שיער כי עוד מעט קיץ וכו' ואני שונאת לגלח אני רק רוצה להיות בטוחה במאה אחוז שזה לא יכול להזיק להריון חס וחלילה. עברתי הרבה בדיקות אחרי ההפלות ולא נמצאה סיבה. טוענים שזה סתם חוסר מזל מאוד גדול. כרגע ההריון שלי תקין לחלוטין (הרשי לי להוסיף חמסה חמסה וטפו טפו), זה לא הריון בסיכון ואני גם לא צריכה להיות בשמירה מיוחדת, אבל מן הסתם אני יותר לחוצה וכל כאב או חשש הכי קטן אני רצה לרופא לראות שהכל תקין.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|