פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3512   3511   3510   3509   3508   3507   3506   3505   3504   3503   3502   3501   3500   3499   3498   3497   3496   3495   3494   3493    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

25/2/2006 12:44 תמי איך מתחילים מהתחלה
25/2/2006 13:01 גילה    תגובה ל"איך מתחילים מהתחלה"  
25/2/2006 14:44 noa007    ממשיכה  
25/2/2006 16:39 annat    נשמע קשה  
25/2/2006 20:56 אורנה דן    לא מתחילים מהתחלה. מתחילים מ"כאן ועכשיו"  
28/2/2006 20:28 תמי    תודה  
25/2/2006 12:37 לימור דחופ- רופא שיניים מומחה לפעוטות בתל אביב
25/2/2006 12:44 נריקו    פרופ' חיים סרנת בבן יהודה (ל"ת)  
25/2/2006 13:32 יעל    באיזה גיל לוקחים לרופא שיניים פעם ראשונה? (ל"ת)  
25/2/2006 20:40 נריקו    תלוי את מי שואלים  
25/2/2006 20:40 חני המדווחת    שמחה להמליץ שוב ושוב על ד"ר חגית גלייכר המצויינת והמקסימה, אצלה הטיפול ממש חויה. הכתובת: רח' דבורה הנביאה 14א' ת"א (ליד כיתן סנטר). (ל"ת)  
25/2/2006 21:48 אלמה    לגניקולוג הולכים עם קבלת המחזור??  
26/2/2006 21:53 נריקו    : ) זה בסדר, גם אני לא הלכתי.  
25/2/2006 10:53 hadas שימוש בבלון לאחר ניתוח קיסרי
25/2/2006 15:43 ריש    שכנה שלי,  
25/2/2006 20:57 אורנה דן    בהחלט מומלץ.  
25/2/2006 08:55 אורית שאלה!!
25/2/2006 08:30 תיתי רופאת שיניים מאחורי המקדח- יומן שבועי
25/2/2006 11:18 ???    זה מדהים כמה את מקטרת. זה טיבם של ילדים ומתפקידך למצוא דרך אל ליבם ולא להדגיש אומללותך וכמה ההורים נוראיים.  
25/2/2006 11:56 תיתי רופאת שיניים    מותר לי לקדוח ואף אחד לא חייב לפתוח.  
25/2/2006 13:23 ???    ואני לתומי חשבתי שאפשר ללמוד ממקרים שאת מספרת עליהם בנוגע לטיפול שיניים בילדים, ולכן פתחתי את המודעה.  
25/2/2006 13:42 יערה    תיתי יקרה  
25/2/2006 13:50 נועם    תיתי יקרה  
25/2/2006 14:04 ל-????    אכן את מעלה סחמני שאלה  
25/2/2006 14:31 מיקי.ג    לפעמים זה מדהים אותי כמה תוקפנות ונגטיביזם יוצאים מאנשים שאינם נדרשים להחשף  
25/2/2006 15:36 לימורית    לתיתי היקרה..  
25/2/2006 16:45 ריש    לזו שמעלה (ולא רק סימני שאלה)  
25/2/2006 18:13 תיתי רופאת שיניים    קמתי מהשלאפ-שטונדה  
25/2/2006 21:34 נורית    גם אני מהנהנות ונראה לי ש-??? זאת אולי האמא... (ל"ת)  
25/2/2006 23:40 טלי תקומי    ל??? תפתחי פה גדול. תגידי אההההה.  
26/2/2006 13:05 תיתי רופאת שיניים    שוב תודה על התגובות  
25/2/2006 08:26 תחילת הריון הצילו - הבחילות נחלשו מאד
25/2/2006 14:40 מוכר    למה לא תגשי מחר לרופא ותבקשי לעשות אולטראסאונד  
25/2/2006 14:51 noa007    אכן מוכר  
25/2/2006 15:40 מירית    אני לא רופאה אבל לדעתי  
25/2/2006 16:53 ריש    אם איני טועה יש קשר בין  
24/2/2006 20:38 גילה נפיחות בעקבות בית- לפרופסור דולברג ולכל מי שיודע ויכול לענות
24/2/2006 22:02 פרופ' דולברג, נאונטולוג בכיר ומוהל    פין אחרי ברית  
25/2/2006 11:57 גילה    תודה רבה  
24/2/2006 15:36 הריונית מתחילה שאלה על ערכי בטא - ד"ר בר אם נמצא??
24/2/2006 19:50 אורנית מזרחי    ערכי בטא  
25/2/2006 21:34 ד"ר עמוס בר    ביטא  
25/2/2006 21:42 הריונית מתחילה    אורנית וד"ר בר  
24/2/2006 09:36 מבוהלת גוש ענק
24/2/2006 13:58 צאלה    לא להיבהל, רק להיבדק (ל"ת)  
24/2/2006 15:42 annat    נכון, להיבדק.  
25/2/2006 09:30 מבוהלת    עננת וצאלה, תודות. (ל"ת)  
24/2/2006 00:39 רונה מפנה אתכן לדיון אחורי על הפלות שמ-ע-צ-ב-ן- אותי.
24/2/2006 01:47 Um_Netah    הוספתי שם. (ל"ת)  
24/2/2006 18:19 עוד אחת    גם אני (ל"ת)  
25/2/2006 21:57 אני    רונה, יש פרסומת כזו  
25/2/2006 22:50 רונה    ל"אני"  
26/2/2006 12:08 אני    נו, תמשיכי לסרס כל חלקה טובה.  
26/2/2006 13:12 לאני    יש לך בעיה בהבנת הנקרא.  
27/2/2006 12:45 ל"לאני"    כיוון שהיו לי דברים לא פחות חשובים  
27/2/2006 14:01 רונה    נו באמת..  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש