פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1352   1351   1350   1349   1348   1347   1346   1345   1344   1343   1342   1341   1340   1339   1338   1337   1336   1335   1334   1333    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

17/6/2003 10:25 יעל זר שאלה פילוסופית על החיים - זהירות, ארוך
17/6/2003 10:57 רוניתה    יעל, נסיון גישוש..  
17/6/2003 10:59 המדוכאת המזדהה    יעל היקרה, קודם שאלה  
17/6/2003 11:04 תיתי    יעל היקרה, אני פשוט חושבת שהתבגרת  
17/6/2003 11:20 tul    רק על עצמי לספר ידעתי  
17/6/2003 11:39 רוית    יעל, ואני חשבתי שאני לבד... (קצת ארוך)  
17/6/2003 12:13 מיכל של איל    יעל יקרה  
17/6/2003 13:33 טל מ    יעל יקרה  
17/6/2003 14:43 ענת סימון    אולי זה מתאים יותר לדיון ה"בואו נכיר" אבל.... סיפור אופטימי  
17/6/2003 15:14 שחר ב    שמחה לגלות שאני לא עוף מוזר  
17/6/2003 16:24 לולי    OT אל שחר ב' - אני רוצה להתייעץ איתך לגבי לימודי הפסיכולוגיה איך אפשר?  
17/6/2003 19:01 יעל זר    אז אני בחברה טובה  
17/6/2003 19:07 איריס גוב    הילדים באמת לא יהפכו את חייך לבעלי משמעות.  
17/6/2003 19:18 ריני    OT לאיריס  
17/6/2003 19:37 ליאתיתי    יעל!!!  
17/6/2003 19:45 איריס גוב    לריני  
17/6/2003 20:08 ליאתיתי    ולשחר ב  
17/6/2003 20:20 יעל זר    ליאתיתי  
18/6/2003 11:31 שחר ב    לולי וליאתיתי  
18/6/2003 11:42 שחר ב    ליאתיתי - שכחתי להוסיף את הטלפון של האונ' הפתוחה: 03-6404040 (ל"ת)  
18/6/2003 12:22 ליאתיתי    שחר ב, תודה רבה!!! אני אתקשר. (ל"ת)  
18/6/2003 13:08 ליאתיתי    יעל  
18/6/2003 13:25 לולי    לשחר ב - תודה רבה. אני אדבר איתך בטלפון. (ל"ת)  
17/6/2003 10:19 לונה לרופאים שביניכם ZANTAC ותאבון (ל"ת)
17/6/2003 10:20 לונה    האם יכול להיות שנטילת התרופה תגרום אמנם להקלה בריפלוקס אבל גם לחוסר תאבון וירידה במשקל. (ל"ת)  
19/6/2003 07:04 ענבל    לא ממליצה  
17/6/2003 10:06 אמא של אדם בנות עוצו עזרו לי - צריכה המלצות למסיבת יום הולדת
17/6/2003 10:17 רותי    מה לגבי שירה בציבור, מתאים לחבר'ה שלך? (ל"ת)  
17/6/2003 10:29 אמא של אדם    שירה בציבור - הממממ...  
17/6/2003 10:37 טלי א.    מה דעתך על מסיבה באיזה מקום....?!?  
17/6/2003 10:41 אמא של אדם    לטלי  
17/6/2003 10:55 טלי א.    מסיבה ביער בן שמן  
17/6/2003 11:59 יהודית    מה עם היקב בראשל"צ יין שירה בציבור אוכל ושמח?  
17/6/2003 13:52 מורגין    למידה את לו חייבת שזו תהיה ממש מסיבה הכיוון יכול להיות משהו כמו:  
17/6/2003 14:13 לירון    איזה כיף זה חבר'ה! לנו יש רק חברים שהם זוגות זוגות  
17/6/2003 14:46 ענת סימון    אין לי רעיון אבל רציתי לאחל לך מזל טוב . (ל"ת)  
17/6/2003 15:19 אמא של אדם    תודה לכן בנות  
17/6/2003 15:36 מורגין    אני אישית ארגנתי רק....  
17/6/2003 15:50 ונוס    עוד רעיונות  
19/6/2003 08:55 אמא של אדם    בנות תודה לכם  
17/6/2003 08:50 מעיין רק בתחילת ההריון וכבר איני מתפקדת, מקיאה כל רגע, איני מסוגלת לשתות ולאכול כלום! ואני חלשה מאד, האם יש לכן עצה יוצאת דופן למקרים קיצוניים כאלה?! האם כדאי לפנות להומאופתיה? (ל"ת)
17/6/2003 09:35 קורי    מעיין היקרה..  
17/6/2003 10:11 מעיין    תודה קורי, הריון קל (ל"ת)  
17/6/2003 10:15 רותי    תיקון ניסוח ואולי זריעת אופטימיות  
17/6/2003 10:25 רותמית    מסכימה עם קודמותי ומוסיפה דמיון מודרך / היפנוזה לסל  
17/6/2003 11:22 עדיין בארון    אני יכולה להציע לך את הפתרון שאני מצאתי במקרה  
17/6/2003 12:21 בשמת    אני מאחלת לך שאצלך זה באמת יעבור מהר  
17/6/2003 12:30 angel    מעין חמודה  
17/6/2003 13:38 מעיין    תודה בנות, יש לכן טלפון של מטפל בדיקור מומלץ? (ל"ת)  
17/6/2003 16:34 גיל    למעיין-לגבי טיפול בדיקור  
17/6/2003 08:28 אפרת מ.מ שבוע41+6 ומיואשת
17/6/2003 08:52 דניאלה    אפרת - אין לי עצה חכמה, רק רוצה לחזק את ידייך בכל מה שתחליטי ולקוות שתצאי מהר מיאושך (אולי הבייבי יפתיע פתאום היום ויחליט לצאת...) (ל"ת)  
17/6/2003 09:10 טלי .א    אפרת חמודה,  
17/6/2003 09:33 רונית פ.    נשמע כמו זמן מצויין לפנות להומאופטיה.. לידה קלה !! (ל"ת)  
17/6/2003 12:01 רוני    היי אפרת רק לעודד אתך אני כבר אחרי - רוני  
17/6/2003 13:03 tul    לא יכולה לשים את עצמי במקומך  
17/6/2003 13:56 אפרת מ.מ    אתן מקסימות. רוני עשתה זאת, וגם קצת היפו' נעלמה לנו לפתע...המוניטור שעשיתי היום תקין. מחליטה להמשיך ולהמתין! (ל"ת)  
17/6/2003 14:56 לירון    באמת לאן נעלמה היפכו? אפרת- המון בהצלחה. אם רוני עשתה את זה- גם את יכולה ;-) (ל"ת)  
17/6/2003 18:34 יעלה    לאפרת מ.מ. - עוד קצת... עוד קצת ... זה קרוב יותר מאי פעם. ולרוני ( וכנראה גם היפו'?) בשעה טובה ומופלאה! להרבה הרבה ימים מאושרים עם הפיצקלך! (ל"ת)  
17/6/2003 06:59 צופה מהצד הערה טכנית, סימבולית, רגשנית
17/6/2003 07:43 כרמית_מ    בדיוק להיפך  
17/6/2003 09:23 רוניתה    אכן צילא זה, מה תגידו על מענה טלפוני במרפאת נשים שאומר "אנא המתן בסבלנות וכו'..".. הערתי למזכירה והיא התפוצצה מצחוק - פשוט לא שמה לב מעולם... (ל"ת)  
17/6/2003 09:53 רוניתה    צ"ל "אכןה מילא זה" (ל"ת)  
17/6/2003 10:13 זהר    OT לאוריתה - ראיתי מודעת דרושים שמיד חשבתי עלייך  
17/6/2003 10:24 ענתי    מנצלת דיון לא טעון כדי לשאול כמה שאלות  
17/6/2003 10:53 ורד    ענתי -  
17/6/2003 11:54 תמי    תמצית פטל היא יותר חזקה מתה  
17/6/2003 12:41 Hilla    כרמית, ע"פ חוקי הדקדוק, מספיק גבר אחר ב60 נשים. אבל אם יש יותר מ60 נשים - לשון נקבה. (ל"ת)  
17/6/2003 12:55 ]מיניסטה לוחמניסטה    פרגנו לעצמכן קצת גם בעברית, מה יש?  
17/6/2003 14:32 לירון    ענת-  
17/6/2003 14:35 מרב ב    הילה, זה לא נכון (מבירור שנערך אם האקדמיה ללשון) (ל"ת)  
17/6/2003 14:38 מרב ב    איך עשיתי שגיעא דווקא בהודעה הזאת... אם=עם ... (ל"ת)  
17/6/2003 01:31 רחל אבדן של בעל
17/6/2003 06:23 ד"ר ליבוביץ    רחל יקרה,  
17/6/2003 07:35 תיתי    רחל, אם תהיי מעוניינת  
17/6/2003 07:44 יסמין    רחל יקרה  
17/6/2003 08:07 זהר    רחל יקרה  
17/6/2003 08:10 ורד    והמובן מאליו  
17/6/2003 08:34 מעיין של ליב    עוטפת ומחבקת אותך אני כאן בשבילך  
17/6/2003 08:55 דניאלה    רחל יקרה  
17/6/2003 09:13 טלי א.    רחל יקרה,  
17/6/2003 09:22 tul    רחל  
17/6/2003 09:29 המדווחת    אולי כדאי לנסות את פורום שכול ואבדן ב"תפוז" - והרבה חיבוק ותמיכה גם ממני. (ל"ת)  
17/6/2003 09:31 לירון    רחל  
17/6/2003 09:53 תמר    רחל יקרה מאוד!  
17/6/2003 10:42 רחליקה    רחל יקירתי שלי  
17/6/2003 11:43 רוית    רחל יקרה, משתתפת בצערך וגם בשמחתך, מקווה שימים טובים יגיעו. את במחשבותיי! (ל"ת)  
17/6/2003 12:37 angel    רחל  
17/6/2003 12:45 Hilla    המון אנרגיות חיוביות. ואני חייבת לציין שאנרגיות חיוביות מהפורום הזה עוזרות! מוכח! (ל"ת)  
17/6/2003 13:34 גילי אבישי    אני אפילו לא יודעת איך לפנות אלייך  
17/6/2003 14:18 אני    רחל היקרה, אתמול בלילה קראתי את ההודעה שלך פה ורציתי לאמר לך תודה  
17/6/2003 14:39 angel    ל"אני"  
17/6/2003 16:56 רחל    רחל  
17/6/2003 19:02 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    רחל יקרה, ריכוז קבוצות התמיכה  
17/6/2003 19:15 איריס גוב    רחל יקרה,  
17/6/2003 20:21 ליאתיתי    מצטרפת לשלל החיבוקים כאן - על הכאב ועל האושר.  
17/6/2003 22:22 רונינה    רחל, מצטרפת למחבקות והמחזקות  
18/6/2003 01:52 רחל    תודה (ל"ת)  
18/6/2003 01:59 רחל    תודה  
17/6/2003 01:24 רחל קורס שחיה לתינוקות באיזור ראשון.
17/6/2003 10:08 אלונית    בעד ונגד שחיה לתינוקות  
17/6/2003 10:16 אמא של אדם    שיחחת תינוקות  
17/6/2003 10:43 פולינה    מצטרפת להמלצות החמות על הבריכה של ענת בגדרה והנה מקבץ דיוני בעד ונגד שחייה לתינוקות באדיבות מנוע החיפוש  
17/6/2003 11:26 אמא של עידן    ילדי המים בפואבלו אספניול שליד חוף הים  
17/6/2003 00:33 ענתי מ. רגישות.. שאלה לד"ר ליבוביץ
17/6/2003 01:11 ד"ר ליבוביץ    זה נשמע כמו אלרגיה.  
17/6/2003 09:28 רונית פ.    ענתי  
17/6/2003 09:55 a    באותו ענין - היכן מבצעים טסטים לאלרגיה (בדיקות דם ותבחיני עור), האם דרך קופות חולים וכיצד מקבלים הפניה לכאלה מכונים? תודה (ל"ת)  
17/6/2003 14:44 מרב ב    נדמה לי שצריך לשכנע רופא משפחה בחשיבות הענין... (ל"ת)  
18/6/2003 00:17 ענתי מ.    תודה רבה לד"ר ליבוביץ ולכולכן  
16/6/2003 23:49 רונה צרור של שאלות ..
17/6/2003 00:18 tul    רונה, רק על שאלה אחת אני יודעת לענות, אולי...  
17/6/2003 02:10 דיאנה    לגבי כושר והנקה  
17/6/2003 10:05 תמי    מתי רואים צבע, רוק ופצעונים, שחיה עם תינוקות  
17/6/2003 10:46 פולינה    ועוד דיוני בעד ונגד שחייה באדיבות מנוע החיפוש  
17/6/2003 12:30 מעיין של ליב    כמה תשובות :  
18/6/2003 19:42 רונה    תודה רבה לכל העונות (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש