1/11/2011 13:39
|
שלי
|
מאת:
|
אפי - תודה על הקול השפוי
|
כותרת:
|
באמת חסר לי פה בדיון. מסכימה איתך מאוד. יש הרבה דרכים אחרות להעשיר למידה. הכוונה היא בצורה חוויתית. כמו למשל להכריז על ארוחת הערב כזמן בו מדברים אנגלית. כולם. לא משנה גילאים ולא משנה כמה יודעים. מתאימים את השיח, מצביעים על האובייקט, חוזרים על זה בעברית, שואלים ועושים פנטומימה כדי שיובהר. הילדים קולטים את העניין, מעשירים את אוצר המילים ולומדים הגייה נכונה (למרות שאין כמו ללמוד מדובר אנגלית). או בחשבון - חידת שרשרת באוטו (אני עושה עם בת ה 5) - יש לי חוט ושלושה חרוזים. קבלתי מחברה עוד ארבעה. כמה חרוזים על השרשרת? ועכשיו נפרמה המחרוזת ונעלמו שני חרוזים...וכן הלאה. או חריזה בעברית, והפכים (מאתגרים יותר לגדולים). זה כיף וזה נחמד ומלמד. למידה פרונטלית יש להם מספיק.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|