6/10/2011 10:04
|
שין
|
מאת:
|
אחריות שלו לגמרי, אבל מתחיל בעבודה קשה וארוכה של הקניית הרגלים
|
כותרת:
|
גם שלי ב ד' ועברתי איתו בכיתה ג' משהו מאד דומה למה שאת מתארת. חצי שנה או יותר זה היה ככה, וזהו. נגמר. הייתי ממש מקבלת משפטים כמו (מה אכפת לי אז המורה תעיר, זה "כולו" מבחן ועוד פנינים. מה שעזר אצלי זה שישבתי איתו אני על שיעורים תקופה ארוכה עם הרבה סבלנות. כנראה שתשומת הלב הזו עשתה לו טוב ועם הזמן הוא פיתח אחריות אישית. לקראת סוף השנה הוא כ"כ השתפר שהתחיל לקבל המון תשבוחות גם מהמורים וזה מאד עזר. השנה טפו טפוטפו לא נתקלתי בויכוחים מסוג זה. לא שלא צריך להזכיר שיבדוק אם יש שיעורים, ולא שאני לגמרי לא בודקת שלא פספס, אבל רואים עליו שיש לו המון המון רצון טוב לעשות מה שצריך וזה מה שחשוב. אני מבינה מהתיאור שלך שאת מקבלת אותו בצהריים וזה נפלא לעשות עבודה כזו איתו. זה גם מה שהיה לי שנה שעברה וזה מה שאיפשר הקניית הרגלים טובים, כולל סידור וארגון הילקוט והקלמר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|