6/10/2011 19:08
|
מאמוש
|
מאת:
|
אצלנו ילד בכיתה ד' וילד בכיתה ז'
|
כותרת:
|
וזה לא פשוט. חייבת לציין זגם אותי, הנושא הזה מאוד מעסיק. הילד בכיתה ד' תלמיד טוב והולך לו בקלות ויש עליות וירידות בעניין השעורים. כלומר תמיד מגיע עם שעורים, אבל תוך כדי לחצים שלי. שניהם לא מסוגלים לאכול ומיד לשבת על שעורים ואני גם חושבת שזה בסדר לאפשר להם לנוח טיפה. העניי הוא שיש הרבה חוגים ולפעמים מגיעים מביה"ס ב14:00 וב14:45 כבר יש חוג. ברור שאין זמן לשעורים ואז נדחה. הילד בכיתה ד' בד"כ עושה הכל לבד, לפעמים תוך איומים שלי (לא תלך אח"כ לחבר וכו') ואני עוזרת היכן שצריך. הבעיה הגדולה היא עם הילד בכיתה ז'. קשה לו להתרכז והוא מעדיף לדחות הכל. מאחר והשעורים בכיתה ז' כבר יותר קשים, זה גורם לו להתחמק. אני נאלצת לגעור, לנדנד, להוציא המון אנרגיות על זה ולאחרונה החלטתי שאני משחררת כבר כי אני עייפה. יש מערכת ממוחשבת בה המורים מעדכנים את ההורים וראיתי שהוא לא הכי מס' פעמים. שיתמודד עם התוצאות, הוא ילד גדול. באופן עקרוני לא מאמינה בעניין של לשחרר לגמרי את הילדים. אני תמיד עם יד על הדופק, תמיד עירנית וחשוב לי שיעשו. טרם הגעתי לנוסחה מנצחת כלשהי, אבל הם יודעים ששעורים זה משהו שחייבים לעשות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|