7/10/2011 15:31
|
תמרה
|
מאת:
|
בעיה עקרונית עם הקונספט של שיעורי בית
|
כותרת:
|
מה זה הדבר הזה. ילד יוצא ליום לימודים בן כמה שעות טובות. נניח אפילו בית ספר שיש בו יום לימודים רגיל ולא ארוך. אז לומד חמש שעות. 5 שעות שבהן אמור וצריך לרכוש ידע ולעבד אותו. אה.... אך זה לא מספיק.... עכשיו על חשבון אחהצ זמן שצריך להיות מיועד לחברים, לחוגים שזו למידה חשובה לא פחות , עוד חובות של לימודים. של רכישת ועיבוד ידע. מה שמגדיל את מספר השעות שהמוח צריך להיות נתון בזה לעוד כמה שעות. בכיתות הנמוכות זה נראה לי פשוט סימפטום של משהוא ומשהוא הזה לא טוב.. כאילו שמערכת החינוך אומרת שמה שילד מקבל ביום לימוד אינו מספיק והיא צריכה להשיג משאבים נוספים מהיממה. לטעמי היה צריך להיות שהילדים לא מקבלים שיעורי בית. מה שרוכשים במהלך שעות הלימוד וכו' וזהו לפחות בכמה השנים הראשונות. ואם לתת שיעורי בית זה יותר לחוויה ולתרגול של הקונספט אך דברים קטנים ומיוחדים שקל לעשות וקל לרצות לעשות. העשרות מכיון אחר.יש עוד כל כך הרבה שנים קדימה ללמוד - תיכון ובגרויות ואוניברסיטה. בסוף נשחקים בשנים הנמוכות ומגיעים בלי אויר לשנים שבהן זה ממש חשוב. תמרה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|