פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
11/4/2003 17:55
זולו
מאת:
אמר אושו, שהיה חכם ה--רבה יותר ממני (-; :
כותרת:
"מתוך משמעת יבוא חופש אמיתי"
through dicipline comes true freedom
ואני באופן אישי מצאתי שהדרך הזו מאד נכונה לי בהתנהלותי בחיים.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
11/4/2003 08:36
מהו החופש?
-
אלה
11/4/2003 10:47
החופש...מממ... החופש...
-
ליאתיתי
11/4/2003 11:22
לליאתיתי ומהו חופש בשבילי (ארוך)
-
מאיה של איתי
11/4/2003 11:33
(זוית שונה לגמרי) החופש להתבונן
-
תמי
11/4/2003 13:24
ונדחפת עם מילון שימושי יידיש -עברי
-
אלה
11/4/2003 14:27
להרגיש טוב פיזית
-
Adi
11/4/2003 14:30
תמילי ניפלא, ניראה שאת מיישמת בהצלחה את השיר: "זו ילדותי השניה". מעולה (ל"ת)
-
Adi
11/4/2003 14:43
עדי- תודה ותודה. וגם מאוד מזדהה עם מילותייך. (ל"ת)
-
תמי
11/4/2003 14:53
עדי, למקרה שלא הובנתי,
-
תמי
11/4/2003 17:08
עוד פרספקטיבה על חופש שכדאי לכלול אותה - "חופשי זה לגמרי לבד"
-
עינת מ
11/4/2003 18:23
תמילי, זה מקסים...מאיה של איתי- את כל כך צודקת
-
לירון
11/4/2003 18:33
איזה כיף של תגובות! עוררתן בי הרבה מחשבות. תודה לכן. (ל"ת)
-
הללי
11/4/2003 19:25
לו
-
רותי קרני הורוביץ
11/4/2003 21:49
הללי, מותר גם לי? החופש ...
-
דרורית אמיתי-דרור
11/4/2003 22:14
וואאאווו!!! מרשים. רק לא ממש הבנתי את רותי. מה הכוונה? (ל"ת)
-
הפעם בלי שם
11/4/2003 22:52
לירון, תודות... וכמה תמונות של חופש שצצו לי בינתיים
-
תמי
11/4/2003 23:15
הללי,
-
טובה קראוזה
12/4/2003 00:06
טובה, איזה שיר יפה... (ל"ת)
-
כלבובה
12/4/2003 00:54
הללי מתי הכתבה? בהגדרה שלי חופש זה החופש לבחור (ל"ת)
-
יעל
12/4/2003 01:24
וואו רותי. התרשמתי.
-
דיאנה
12/4/2003 02:23
חופש בשבילי זה...
-
אסתית
12/4/2003 02:54
חופש,
-
ריש
12/4/2003 08:34
ההגדרה של סטרווינסקי
-
חמוטל
12/4/2003 10:16
אוי אני כל כך "רדודה", החופש בשבילי
-
אסנת ש.
12/4/2003 10:29
כמו פרפר לאש
-
איריס גוב
12/4/2003 10:47
איריסי, עכשיו אחרי שקראתי את דברייך, אני מרגישה עוד יותר רדודה... (ל"ת)
-
אסנת ש.
12/4/2003 10:49
אסנתי, להפך
-
לירון
12/4/2003 10:49
החופש האבוד ?
-
שרון-ש
12/4/2003 11:15
החופש שלפני?
-
נועה
12/4/2003 13:54
הללי. מהו החופש בשבילך? התרשמתי מאד ממה שכתבו כולן. אני רוצה לדעת גם מה את חושבת. (ל"ת)
-
יעל
12/4/2003 15:22
חופש מדעי ומחשבתי
-
Adi
12/4/2003 15:59
אוסי נשמתי, סליחה.
-
איריס גוב
12/4/2003 17:19
איריסי מתוקה, בטח שזה נאמר בחיוך, מה חשבת?
-
אסנת ש.
12/4/2003 20:32
אוסי, דווקא לא הגזמתי, ואני באמת חושבת כך, אבל בואי נסגור את הנושא, לפני שיאשימו אותנו בפוצי מוצי. (ל"ת)
-
איריס גוב
12/4/2003 22:52
וואו - איזה דיון שווה!
-
פולינה
13/4/2003 01:27
סודות ההצפנה והטריינינג של ורסאצ'ה
-
רותי קרני הורוביץ
13/4/2003 07:34
פולינה, מה באמת? אני??? הפעם??? (*ת ו ד ה!*) (ל"ת)
-
תמי
13/4/2003 09:08
לרותי, ממיטוכונדריה אחת לרעותה
-
איריס גוב
13/4/2003 11:47
רותי, אהבתי מאד, וביום פקודה
-
אורית גודקאר
13/4/2003 19:49
סליחה שנעלמתי
-
הללי
14/4/2003 01:01
אח רותי... "רעיון הצרופים" - ענק.
-
דיאנה
15/4/2003 00:22
תודה יקרות, ריגשתן אותי מאד (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש