פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/4/2003 15:22 Adi מאת:
חופש מדעי ומחשבתי כותרת:
הלוואי ויתכן. אבל... יש לו כמובן מחיר. זה חופש שהייתי רוצה להיות חלק ממנו
דוגמא לכך בכתבה הבאה מהארץ
http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=282993&contrassID=2&subContrassID=4&sbSubContrassID=0

טובה אני חושבת שזה יעניין אותך



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/4/2003  08:36 מהו החופש? - אלה
11/4/2003  10:47 החופש...מממ... החופש... - ליאתיתי
11/4/2003  11:22 לליאתיתי ומהו חופש בשבילי (ארוך) - מאיה של איתי
11/4/2003  11:33 (זוית שונה לגמרי) החופש להתבונן - תמי
11/4/2003  13:24 ונדחפת עם מילון שימושי יידיש -עברי - אלה
11/4/2003  14:27 להרגיש טוב פיזית - Adi
11/4/2003  14:30 תמילי ניפלא, ניראה שאת מיישמת בהצלחה את השיר: "זו ילדותי השניה". מעולה (ל"ת) - Adi
11/4/2003  14:43 עדי- תודה ותודה. וגם מאוד מזדהה עם מילותייך. (ל"ת) - תמי
11/4/2003  14:53 עדי, למקרה שלא הובנתי, - תמי
11/4/2003  17:08 עוד פרספקטיבה על חופש שכדאי לכלול אותה - "חופשי זה לגמרי לבד" - עינת מ
11/4/2003  17:55 אמר אושו, שהיה חכם ה--רבה יותר ממני (-; : - זולו
11/4/2003  18:23 תמילי, זה מקסים...מאיה של איתי- את כל כך צודקת - לירון
11/4/2003  18:33 איזה כיף של תגובות! עוררתן בי הרבה מחשבות. תודה לכן. (ל"ת) - הללי
11/4/2003  19:25 לו - רותי קרני הורוביץ
11/4/2003  21:49 הללי, מותר גם לי? החופש ... - דרורית אמיתי-דרור
11/4/2003  22:14 וואאאווו!!! מרשים. רק לא ממש הבנתי את רותי. מה הכוונה? (ל"ת) - הפעם בלי שם
11/4/2003  22:52 לירון, תודות... וכמה תמונות של חופש שצצו לי בינתיים - תמי
11/4/2003  23:15 הללי, - טובה קראוזה
12/4/2003  00:06 טובה, איזה שיר יפה... (ל"ת) - כלבובה
12/4/2003  00:54 הללי מתי הכתבה? בהגדרה שלי חופש זה החופש לבחור (ל"ת) - יעל
12/4/2003  01:24 וואו רותי. התרשמתי. - דיאנה
12/4/2003  02:23 חופש בשבילי זה... - אסתית
12/4/2003  02:54 חופש, - ריש
12/4/2003  08:34 ההגדרה של סטרווינסקי - חמוטל
12/4/2003  10:16 אוי אני כל כך "רדודה", החופש בשבילי - אסנת ש.
12/4/2003  10:29 כמו פרפר לאש - איריס גוב
12/4/2003  10:47 איריסי, עכשיו אחרי שקראתי את דברייך, אני מרגישה עוד יותר רדודה... (ל"ת) - אסנת ש.
12/4/2003  10:49 אסנתי, להפך - לירון
12/4/2003  10:49 החופש האבוד ? - שרון-ש
12/4/2003  11:15 החופש שלפני? - נועה
12/4/2003  13:54 הללי. מהו החופש בשבילך? התרשמתי מאד ממה שכתבו כולן. אני רוצה לדעת גם מה את חושבת. (ל"ת) - יעל
12/4/2003  15:59 אוסי נשמתי, סליחה. - איריס גוב
12/4/2003  17:19 איריסי מתוקה, בטח שזה נאמר בחיוך, מה חשבת? - אסנת ש.
12/4/2003  20:32 אוסי, דווקא לא הגזמתי, ואני באמת חושבת כך, אבל בואי נסגור את הנושא, לפני שיאשימו אותנו בפוצי מוצי. (ל"ת) - איריס גוב
12/4/2003  22:52 וואו - איזה דיון שווה! - פולינה
13/4/2003  01:27 סודות ההצפנה והטריינינג של ורסאצ'ה - רותי קרני הורוביץ
13/4/2003  07:34 פולינה, מה באמת? אני??? הפעם??? (*ת ו ד ה!*) (ל"ת) - תמי
13/4/2003  09:08 לרותי, ממיטוכונדריה אחת לרעותה - איריס גוב
13/4/2003  11:47 רותי, אהבתי מאד, וביום פקודה - אורית גודקאר
13/4/2003  19:49 סליחה שנעלמתי - הללי
14/4/2003  01:01 אח רותי... "רעיון הצרופים" - ענק. - דיאנה
15/4/2003  00:22 תודה יקרות, ריגשתן אותי מאד (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש