|
14/3/2002 14:00
|
שרון-ש
|
מאת:
|
|
הי ענבל. אידוי הוא בישול באדים, ללא מגע ישיר של מים.
|
כותרת:
|
את מניחה בסיר מין מחיצה מוגבהת על רגליים, שיש בה חורים קטנים כדי שהאדים יעלו (זה נקרא שושנת אידוי ויש בכל חנות כלי בית בגרושים), מניחה מים בתחתית הסיר עד לגובה השושנה, מניחה את הירקות (אני מכינה גם תפוח עץ באותה צורה) ומכסה. מבשלים מספר דקות. הירק שומר על טעמו וערכו התזונתי יותר טוב מאשר בבישול במים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|