|
15/3/2002 05:06
|
רוני
|
מאת:
|
|
לגבי אידוי- כלי מבמבוק
|
כותרת:
|
יש כלי שעשוי במבמבוק (משתמשים בו בעיקר לאידוי מאכלים סיניים) והטעם... אני בכל אופן מצאתי הבדל בין הבמבוק לסיר רגיל.... בתאבון. (אני קניתי אותו בצ'ינה טאון, אבל בטוח אפשר למצוא אותו איפשהו בארץ...)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|