|
14/3/2002 21:59
|
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
|
מאת:
|
|
אורלי הבשלנית המשקיענית:
|
כותרת:
|
בהחלט אפשר כסעודה שלישית! האם זו הדירה עליה שוחחת? בכל מקרה, שיהיה בשעה טובה - גם עם האוכל וגם עם הדירה, והמשיכי להנות מהבישולים! (כל מי שהיה אצל ענת סימון בנובמבר ינצור לנצח את טעם הטרין גבינות מעשה ידייך).
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|