|
15/3/2002 11:20
|
אור2
|
מאת:
|
|
טובה'לה, לא ממש ברור לי עניין שתי הארוחות
|
כותרת:
|
אחרי שאני נותנת את הירקות (בהתחלה קישוא, גזר ואח"כ דלעת), מה הלאה? האם להוסיף ירקות נוספים? כמו מה למשל? האם יש ירקות שלא מומלצים בכלל בגיל הצעיר (חצי שנה)? ומה הלאה? פירות? כמה? חיים או מבושלים? פעם ביום ירקות ופעם ביום פירות? הסתבכתי כבר לגמרי. אנא חילוצך :-)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|