|
15/3/2002 19:45
|
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
|
מאת:
|
|
תשובות וגם טיפ מפתיע לאמהות לילדים גדולים יותר:
|
כותרת:
|
הי אור - הנה הנתיב לתשובה המלאה שלי, אנא קיראי אותה בעיון, אני מקווה שתענה על כל שאלותייך: http://leida.co.il/reply.asp?rep=26701 (רק לגבי הגלוטן - תיקון - לא מגיל שנה, משרד הבריאות מאפשר מגיל חצי שנה, אני לא אתן לתינוק שלי לפני גיל שמונה חודשים).
הי רוני - אל תתחילי עם גמדים: גם סוכר וגם כבד מאד, חלק מהתינוקות מקיאים אותו. אפשר: גבינה לבנה, יוגורט, גבינה צהובה (מצויין כמזון אצבעות). והרבה בריאות להראל הקטן.
נושא הגבינה הזכיר לי, שכאשר קנינו לא מזמן גבינה לבנה באריזות קטנות אישיות הדומות לאריזות ה"גמדים", חיסל אותן בן הארבע וחצי בתאווה רבה, אך הפסיק מיד כששגיתי ותיקנתי אותו שזה לא מעדן אלא גבינה...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|