|
15/3/2002 00:56
|
ענבל ל
|
מאת:
|
|
אורלי יקירתי, שלומנו טוב, אבל לא אני פתחתי את ההודעה הזו. וגם אינני כותבת את שמי עם י'. הנה עדכון על הישגיו של עידן לכבוד יומולדת 7 חודשים ויום הנישואין של הוריו, לפני יומיים:
|
כותרת:
|
- מתיישב לבד לגמרי - עושה שכיבות שמיכה (סמיכה?). טוב, לא ממש, רק עולה על 4 - על ידיים וקצות אצבעות, עם הטוסיק למעלה - מוחא כפיים - משפריץ מים באמבטיה בטירוף, בכוונה, ומציף את הריצפה - אוכל בקבוק סימילאק בערב לפני השינה ומתחיל את הלילה רגוע ושבע (גם אמא שלו) - יושב בכיסא האוכל כמו גדול, כל יום בצהריים, קרוב לשעה, ואוכל מרק עוף מרוסק וירקות מהמרק כאוכל אצבעות. מקנח בציצי.
ועכשיו לפינת הטריוויה: הידעתם שחלב-אם מוגדר כפרווה? אחרת איך יאכל מרק עוף ויקנח בציצי וישאר יהודי כשר??? נכון נחמד הסידור הזה?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|