|
14/3/2002 22:27
|
הדס
|
מאת:
|
|
טובה'לה
|
כותרת:
|
ומה עם הפירות? (אגב, לגבי היד, לא שכחתי אותך אתמול, פשוט לא הגעתי לזה... רציתי להתקשר ולהודיע לך לא למדוד כי ממש עדיף לחכות עוד שבוע מנוחה - כי היתה לי תחושה שזה יספיק. אני שמחה שאכן כך...)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|