פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 21:11 אורלי מאת:
הי עינבל כותרת:
מה שלומכם?
כן, צריך לכסות את הסיר כי הירקות מתבשלים באדים. וכיוון שהטמפרטורה של האדים גבוהה משל מים רותחים, הם מתרככים מהר יותר. כשאני צריכה להכין כמה סוגים של ירקות שחלקם קשים יותר (גזר, תפו"א למשל) וחלק רכים יותר (בטטה, קישוא, ברוקולי) אני מכניסה בהתחלה את הקשים יותר ואחרי כמה דקות (תבדקי שהם מתחילים להתרכך) אני מוסיפה את הירקות שדורשים זמן אידוי קצר יותר וככה יוצא שכולם פחות או יותר מוכנים ביחד (בלי שהקישואים למשל כבר איבדו צלם קישוא מרוב אידוי).
את תראי שהאידוי ממש שומר על הטעמים של הירקות - ולך עצמך את יכולה לאדות זמן הרבה יותר קצר ככה שהם ישארו קצת קשים - זה ממש טעים (ואני לא מתכוונת לתפוח אדמה אלא לקישואים או לברוקולי)
לילה טוב
אורלי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  14:00 הי ענבל. אידוי הוא בישול באדים, ללא מגע ישיר של מים. - שרון-ש
14/3/2002  15:06 תודה שרון, האם צריך לכסות את הסיר? - עינבל
14/3/2002  21:20 ושכחתי לשאול את טובה לגבי חלמון ביצה - אורלי
14/3/2002  21:44 אידוי וביצה - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002  21:55 אוי טובה....בין השאלה שלי לתשובה שלך - אורלי
14/3/2002  21:59 אורלי הבשלנית המשקיענית: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002  22:00 טובה, האם ניתן לבשל גם בכלי של tupperware - הדס
14/3/2002  22:10 טאפרוור - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002  22:27 טובה'לה - הדס
14/3/2002  22:29 אורלי, קיבלת את המייל ששלחתי לך? - הדס
14/3/2002  22:40 פירות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002  00:26 ואם אני יודעת שבר לא אלרגית לביצה, אני יכולה לתת לה כבר עכשיו? (8 וחצי חודשים). תודה ל"ת - שרון-ש
15/3/2002  00:56 אורלי יקירתי, שלומנו טוב, אבל לא אני פתחתי את ההודעה הזו. וגם אינני כותבת את שמי עם י'. הנה עדכון על הישגיו של עידן לכבוד יומולדת 7 חודשים ויום הנישואין של הוריו, לפני יומיים: - ענבל ל
15/3/2002  05:06 לגבי אידוי- כלי מבמבוק - רוני
15/3/2002  08:33 ענבל (ל) יקרה, איזה יופי לקרוא את העדכון, ומזל טוב לכם ולו. לת - רויטל
15/3/2002  08:56 ענבל יקרה, יופי (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  11:20 טובה'לה, לא ממש ברור לי עניין שתי הארוחות - אור2
15/3/2002  12:09 ענבל ל, איזה יופי של עדכון. מזל טוב - דיאנה
15/3/2002  16:25 ענבל היקרה! בטח שידענו שזה פרווה. והמהדרות מכינות לבעל קפה עם חלב-אם לאחר ארוחת שבת... לת - הדס
15/3/2002  17:50 טובה, לגבי מוצרי חלב - רוני
15/3/2002  18:56 ענבל, איך לא דיווחת על "תעלומת החלב הקדמי"??? - ל"ת - ריש
15/3/2002  19:45 תשובות וגם טיפ מפתיע לאמהות לילדים גדולים יותר: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002  19:50 ולשרון ש - בכל זאת עדיף להמתין עד גיל שנה, כיוון שאלרגיה יכולה להופיע גם לאחר מספר חשיפות לאלרגן. לת - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002  20:22 טובה, תודה, אבל - אור2
15/3/2002  21:10 לאור, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
16/3/2002  08:14 ענבל,רק עכשיו קראתי את העידכון- - דנה
16/3/2002  11:14 טובה, המון תודות, עזרת לי! ל"ת - אור2
17/3/2002  01:22 הי דנה, - ענבל ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש