|
14/3/2002 21:11
|
אורלי
|
מאת:
|
|
הי עינבל
|
כותרת:
|
מה שלומכם? כן, צריך לכסות את הסיר כי הירקות מתבשלים באדים. וכיוון שהטמפרטורה של האדים גבוהה משל מים רותחים, הם מתרככים מהר יותר. כשאני צריכה להכין כמה סוגים של ירקות שחלקם קשים יותר (גזר, תפו"א למשל) וחלק רכים יותר (בטטה, קישוא, ברוקולי) אני מכניסה בהתחלה את הקשים יותר ואחרי כמה דקות (תבדקי שהם מתחילים להתרכך) אני מוסיפה את הירקות שדורשים זמן אידוי קצר יותר וככה יוצא שכולם פחות או יותר מוכנים ביחד (בלי שהקישואים למשל כבר איבדו צלם קישוא מרוב אידוי). את תראי שהאידוי ממש שומר על הטעמים של הירקות - ולך עצמך את יכולה לאדות זמן הרבה יותר קצר ככה שהם ישארו קצת קשים - זה ממש טעים (ואני לא מתכוונת לתפוח אדמה אלא לקישואים או לברוקולי) לילה טוב אורלי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|