|
15/3/2002 12:09
|
דיאנה
|
מאת:
|
|
ענבל ל, איזה יופי של עדכון. מזל טוב
|
כותרת:
|
רשימת השגים מכובדת ביותר. אני מקווה שהצלחתם לחגוג את יום הנישואין כמו שצריך למרות ההגבלה הקטנה והחמודה שלכם... אגב קראתי כבר שחלב אם הוא פרווה, וגם שעד גיל מסויים לא חייבים לשמור על חוקי הכשרות, לפי שאלה שהיתה בפורום הורים כלשהו בו האמהות שומרות המסורת סיפרו החל מאיזה גיל הן התחילו להקפיד עם הילדים. אני מניחה שלא ייתכן שהפריבילגיה לשלב חלב עם מוצקים שמורה ליונקים בלבד...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|