|
14/3/2002 21:55
|
אורלי
|
מאת:
|
|
אוי טובה....בין השאלה שלי לתשובה שלך
|
כותרת:
|
עשיתי עוד חיפוש (למעשה הראשון) וראיתי שכתבת להתחיל עם הביצים רק אחרי גיל שנה....בטרם הספקתי לכתוב לך שאין צורך שתעני - ענית. אז סליחה. ולגבי הדירה: עד שלא חותמים כלום לא בטוח (וכנראה נחתום ביום ראשון) ולגבי מאכלי חלב: איזה כייף גם מוסיף גיוון וגם לא צריך לעבוד קשה. להתחיל עם 9%? או שמא יוגורט או שמנת? (אני ממש לא מתכוונת להתחיל עם גמדים למינהם) תגידי, אפשר לעשות מזה ארוחה שלישית או לצרף לאחת מהשתיים הקיימות? אוי אני ממש נהנית מהמוצקים האלו...כל האהבה שלא הצלחתי להוציא מהציצי יוצאת עכשיו בבישולים למענו. תודה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|