|
14/3/2002 21:20
|
אורלי
|
מאת:
|
|
ושכחתי לשאול את טובה לגבי חלמון ביצה
|
כותרת:
|
הי טובהלה היינו היום בטיפת חלב (אנחנו בני 9 חודשים) והאחות אמרה לי להתחיל לתת לו חלמון ביצה. לא רציתי להתחיל להתווכח אבל לפי מה שזכרתי את מציעה לחכות עד גיל שנה נכון? היא גם אמרה שאפשר לתת מוצרי חלב. לא צריך לחכות איתם עד תום החודש התשיעי? אנחנו מחכים בקוצר רוח לתשובתך כדי לדעת אם אפשר לתת לו מילקי. ס-ת-ם! לילה טוב שוב
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|