פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/3/2002 01:22 ענבל ל מאת:
הי דנה, כותרת:
אני מחזיקה את עצמי חזק לא ללכת לשקול אותו כל שבוע. אבל אני מצליחה להתאפק רק משום שאם לא נראה מספיק שינוי במרווח של שבוע אני נורא אתאכזב, אז אני מעדיפה לחכות לגיל 8 חודשים. זה יקרה ב-12/4. עד אז, אני מנסה להוסיף לו מה שאפשר. מהשקדיה הוא התלהב, אז לפחות סידן וברזל יש לו מספיק.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  14:00 הי ענבל. אידוי הוא בישול באדים, ללא מגע ישיר של מים. - שרון-ש
14/3/2002  15:06 תודה שרון, האם צריך לכסות את הסיר? - עינבל
14/3/2002  21:11 הי עינבל - אורלי
14/3/2002  21:20 ושכחתי לשאול את טובה לגבי חלמון ביצה - אורלי
14/3/2002  21:44 אידוי וביצה - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002  21:55 אוי טובה....בין השאלה שלי לתשובה שלך - אורלי
14/3/2002  21:59 אורלי הבשלנית המשקיענית: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002  22:00 טובה, האם ניתן לבשל גם בכלי של tupperware - הדס
14/3/2002  22:10 טאפרוור - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002  22:27 טובה'לה - הדס
14/3/2002  22:29 אורלי, קיבלת את המייל ששלחתי לך? - הדס
14/3/2002  22:40 פירות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002  00:26 ואם אני יודעת שבר לא אלרגית לביצה, אני יכולה לתת לה כבר עכשיו? (8 וחצי חודשים). תודה ל"ת - שרון-ש
15/3/2002  00:56 אורלי יקירתי, שלומנו טוב, אבל לא אני פתחתי את ההודעה הזו. וגם אינני כותבת את שמי עם י'. הנה עדכון על הישגיו של עידן לכבוד יומולדת 7 חודשים ויום הנישואין של הוריו, לפני יומיים: - ענבל ל
15/3/2002  05:06 לגבי אידוי- כלי מבמבוק - רוני
15/3/2002  08:33 ענבל (ל) יקרה, איזה יופי לקרוא את העדכון, ומזל טוב לכם ולו. לת - רויטל
15/3/2002  08:56 ענבל יקרה, יופי (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  11:20 טובה'לה, לא ממש ברור לי עניין שתי הארוחות - אור2
15/3/2002  12:09 ענבל ל, איזה יופי של עדכון. מזל טוב - דיאנה
15/3/2002  16:25 ענבל היקרה! בטח שידענו שזה פרווה. והמהדרות מכינות לבעל קפה עם חלב-אם לאחר ארוחת שבת... לת - הדס
15/3/2002  17:50 טובה, לגבי מוצרי חלב - רוני
15/3/2002  18:56 ענבל, איך לא דיווחת על "תעלומת החלב הקדמי"??? - ל"ת - ריש
15/3/2002  19:45 תשובות וגם טיפ מפתיע לאמהות לילדים גדולים יותר: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002  19:50 ולשרון ש - בכל זאת עדיף להמתין עד גיל שנה, כיוון שאלרגיה יכולה להופיע גם לאחר מספר חשיפות לאלרגן. לת - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002  20:22 טובה, תודה, אבל - אור2
15/3/2002  21:10 לאור, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
16/3/2002  08:14 ענבל,רק עכשיו קראתי את העידכון- - דנה
16/3/2002  11:14 טובה, המון תודות, עזרת לי! ל"ת - אור2


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש