|
17/3/2002 01:22
|
ענבל ל
|
מאת:
|
|
הי דנה,
|
כותרת:
|
אני מחזיקה את עצמי חזק לא ללכת לשקול אותו כל שבוע. אבל אני מצליחה להתאפק רק משום שאם לא נראה מספיק שינוי במרווח של שבוע אני נורא אתאכזב, אז אני מעדיפה לחכות לגיל 8 חודשים. זה יקרה ב-12/4. עד אז, אני מנסה להוסיף לו מה שאפשר. מהשקדיה הוא התלהב, אז לפחות סידן וברזל יש לו מספיק.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|