פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 21:44 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית מאת:
אידוי וביצה כותרת:
אורלי ושרון נתנו תשובות מקיפות לגבי האידוי כך שאין לי מה להוסיף (למעט העובדה שהערך התזונתי של המזון נשמר יותר, כיוון שאין דליפה של מינרלים למי הבישול).
לגבי הביצה: אמנם חלמון הביצה אינו אלרגני כמו החלבון, אבל, אחות טיפת החלב שלכם אינה מעודכנת בהנחיות החדשות. ביצים - לא לפני גיל שנה, ואז - להתחיל עם החלמון.
לגבי מוצרי החלב: מסתבר שבזמנו התבלבלתי: סוף החודש התשיעי זהו גיל תשעה חודשים, כיוון שבסוף החודש הראשון לחייו - התינוק בן חודש. אז היכוני לקרב על המילקי...
ומזל טוב על הדירה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  14:00 הי ענבל. אידוי הוא בישול באדים, ללא מגע ישיר של מים. - שרון-ש
14/3/2002  15:06 תודה שרון, האם צריך לכסות את הסיר? - עינבל
14/3/2002  21:11 הי עינבל - אורלי
14/3/2002  21:20 ושכחתי לשאול את טובה לגבי חלמון ביצה - אורלי
14/3/2002  21:55 אוי טובה....בין השאלה שלי לתשובה שלך - אורלי
14/3/2002  21:59 אורלי הבשלנית המשקיענית: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002  22:00 טובה, האם ניתן לבשל גם בכלי של tupperware - הדס
14/3/2002  22:10 טאפרוור - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002  22:27 טובה'לה - הדס
14/3/2002  22:29 אורלי, קיבלת את המייל ששלחתי לך? - הדס
14/3/2002  22:40 פירות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002  00:26 ואם אני יודעת שבר לא אלרגית לביצה, אני יכולה לתת לה כבר עכשיו? (8 וחצי חודשים). תודה ל"ת - שרון-ש
15/3/2002  00:56 אורלי יקירתי, שלומנו טוב, אבל לא אני פתחתי את ההודעה הזו. וגם אינני כותבת את שמי עם י'. הנה עדכון על הישגיו של עידן לכבוד יומולדת 7 חודשים ויום הנישואין של הוריו, לפני יומיים: - ענבל ל
15/3/2002  05:06 לגבי אידוי- כלי מבמבוק - רוני
15/3/2002  08:33 ענבל (ל) יקרה, איזה יופי לקרוא את העדכון, ומזל טוב לכם ולו. לת - רויטל
15/3/2002  08:56 ענבל יקרה, יופי (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  11:20 טובה'לה, לא ממש ברור לי עניין שתי הארוחות - אור2
15/3/2002  12:09 ענבל ל, איזה יופי של עדכון. מזל טוב - דיאנה
15/3/2002  16:25 ענבל היקרה! בטח שידענו שזה פרווה. והמהדרות מכינות לבעל קפה עם חלב-אם לאחר ארוחת שבת... לת - הדס
15/3/2002  17:50 טובה, לגבי מוצרי חלב - רוני
15/3/2002  18:56 ענבל, איך לא דיווחת על "תעלומת החלב הקדמי"??? - ל"ת - ריש
15/3/2002  19:45 תשובות וגם טיפ מפתיע לאמהות לילדים גדולים יותר: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002  19:50 ולשרון ש - בכל זאת עדיף להמתין עד גיל שנה, כיוון שאלרגיה יכולה להופיע גם לאחר מספר חשיפות לאלרגן. לת - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
15/3/2002  20:22 טובה, תודה, אבל - אור2
15/3/2002  21:10 לאור, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
16/3/2002  08:14 ענבל,רק עכשיו קראתי את העידכון- - דנה
16/3/2002  11:14 טובה, המון תודות, עזרת לי! ל"ת - אור2
17/3/2002  01:22 הי דנה, - ענבל ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש