|
14/3/2002 21:44
|
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
|
מאת:
|
|
אידוי וביצה
|
כותרת:
|
אורלי ושרון נתנו תשובות מקיפות לגבי האידוי כך שאין לי מה להוסיף (למעט העובדה שהערך התזונתי של המזון נשמר יותר, כיוון שאין דליפה של מינרלים למי הבישול). לגבי הביצה: אמנם חלמון הביצה אינו אלרגני כמו החלבון, אבל, אחות טיפת החלב שלכם אינה מעודכנת בהנחיות החדשות. ביצים - לא לפני גיל שנה, ואז - להתחיל עם החלמון. לגבי מוצרי החלב: מסתבר שבזמנו התבלבלתי: סוף החודש התשיעי זהו גיל תשעה חודשים, כיוון שבסוף החודש הראשון לחייו - התינוק בן חודש. אז היכוני לקרב על המילקי... ומזל טוב על הדירה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|