20/6/2011 20:06
|
סאלי תדמור
|
מאת:
|
איזה מתוק... ויש פה נקודה מעניינת לגבי תהליך החשיבה
|
כותרת:
|
איזה חמוד שהוא רוצה להתפנץ'. גם הבן שלי (5.5) למד לבקש "תשומת לב" :)
שמתי לב למשהו מעניין פה. הרבה פעמים החשיבה שלנו צרה, תכליתית. אנחנו רוצות שהילד לא יצא מהמיטה, אז איך לגרום לו להשאר במיטה? גישה מאוד ישירה. וכאשר פתחתי את הדיון רחב יותר, בכלל לקשר ביניכם, למה הוא רוצה בעצם, למה את רוצה בעצם (משהו שלא כתבתי אבל גם זו שאלה טובה), פתאום מגיעים עוד רעיונות. תהליך החשיבה יצירתי יותר כאשר הוא רחב יותר. בעצם את לא בהכרח רוצה שהוא ישאר במיטה, אלא רוצה (למשל) שהוא ילך לישון בשעה מסוימת ואולי עוד תנאים.
זה קצת מתקשר לנושא של מו"מ (בתחום של עסקים) שאני חוקרת עכשיו עוד קצת. הרבה פעמים נעולים על נקודה ספציפית, וכאשר מרחיבים את הדיון יכולים להגיע למקומות מעניינים מאוד וטובים לשני הצדדים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|