פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

27/12/2001 16:36 ענת מפרדס-חנה שתי שאלות - משאבת חלב של אוונט + שאלה לגבי הצירים
27/12/2001 17:42 דבורי    משאבה של אוונט  
27/12/2001 18:39 תיתי    זה אינדיבידואלי  
27/12/2001 19:17 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    משאבות  
27/12/2001 20:55 ליאת מ    אני השתמשתי באוונט והיא הייתה מצויינת (ל"ת)  
27/12/2001 21:07 ורד    על צירים ומשאבות  
27/12/2001 21:16 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מצטרפת להמלצות על הידנית של אוונט ("איזיס")  
28/12/2001 09:10 ט"ש    אני השתמשתי ב"מדלה" והיה מצויין. ל"ת  
29/12/2001 12:16 תמי    אני דווקא עברתי מהמדלה החשמלית לאוונט איזיס ויותר טוב לי עם הידנית!!!  
27/12/2001 16:30 רחל זקוקה לעזרה במחקר שעוסק בהריון ולידה
27/12/2001 21:09 שואלת    אז את מחפשת הורים שבדרך או הורים נקודה?  
30/12/2001 17:48 רחל    לגבי ההשתתפות במחקר...;;  
27/12/2001 15:33 תמי אני חוזרת מסטימצקי- יש שם הנחה על ספרי ילדים ופעוטות- ספר שני חצי מחיר (משתלם בהתחשב בכך שהספרים האלה ממש יקרים!) לת
27/12/2001 19:25 Efrat_L    בצומת ספרים - ספר ילדים או נוער שני ב-14.90 ש"ח. בדיונון ספר שני של עם עובד ב-9.90 ש"ח (ל"ת)  
27/12/2001 15:03 עדיין מתלבטת ברית מילה - בעד ונגד
27/12/2001 15:31 מיקלה    מצרפת נתיב לפורום שעוסק כולו בברית מילה בעד ונגד  
27/12/2001 15:34 דיאנה    איזה תיזמון מעולה...  
27/12/2001 16:29 המתלבטת    תודה  
27/12/2001 18:24 יאנה    לדעתי זה תלוי ב-איזה םוג של אנשימ....  
27/12/2001 21:19 ליאתי    מילה טובה,  
27/12/2001 21:41 הירוקה    למה אני חד משמעית בעד?  
27/12/2001 23:11 המתלבטת    כל המחקרים שקראנו מציגים מצב שונה  
27/12/2001 23:56 דנה השניה    תיארת את מצבינו ב ד י ו ק - מצרפת את התלבטויותינו ושאלותינו בנושא  
28/12/2001 07:39 Efrat_L    יש ארגון שנקרא קה"ל -  
28/12/2001 12:52 דיאנה    לדנה השניה, אני שמחה לספר שממש לא מצאנו עצמנו "נושאי דגל"  
28/12/2001 21:15 ***    הצד של הגברים  
28/12/2001 22:48 דיאנה    אני חושבת שלגברים יש יותר מצד אחד...  
30/12/2001 01:10 דנה השניה    לדיאנה - תודה רבה על התשובה שלך להתלבטויות שלנו  
27/12/2001 12:20 עתליה שאלה היסטרית על דימום ושאלה רגועה
27/12/2001 12:58 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מזל טוב, ותשובות רגועות.  
27/12/2001 09:18 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת חדש! חדש! אל תחמיצו!! הספר "הורים גם בלילה" תורגם מאנגלית!
27/12/2001 10:02 מאמוש    מומלץ ביותר! יש לי אותו באנגלית. לת.  
27/12/2001 14:24 אסנת    ניתן לרכוש את הספר גם דרך האינטרנט  
27/12/2001 14:24 אסנת    ניתן לרכוש את הספר גם דרך האינטרנט  
27/12/2001 16:20 יוליה    לאוסנת  
27/12/2001 19:46 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    אתר אינטרנט ושיווק חופשי  
27/12/2001 20:58 ליאת מ    אשמח לקבל הערות על הספר ולמי מומלץ לקנות אותו (ל"ת)  
27/12/2001 20:58 ליאת מ    אשמח לקבל הערות על הספר ולמי מומלץ לקנות אותו (ל"ת)  
29/12/2001 15:25 ענת סימון    הספר עולה 52 ש"ח בבוקנט והמשלוח בחינם ל"ת  
30/12/2001 11:51 דיאנה    תודה לענת סימון (וגם לשירלי של תומר)  
27/12/2001 09:10 עדנה טיפולי הזרעה
27/12/2001 10:05 רותמית    הזרעות  
27/12/2001 10:21 מאמוש    עדנה, יש לי חברה שתשמח לדבר איתך  
27/12/2001 13:00 שירן    בעניין טיפולי הזרעה - המלצה חמה  
27/12/2001 13:43 OC    אני עברתי בהצלחה הזרעה  
27/12/2001 19:50 חנה    תיכנסי לפורום של פוריות מצרפת לך נתיב  
27/12/2001 08:52 ענבר שאלות לאלן לגבי הנקה ואנטיביוטיקה
27/12/2001 09:11 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    תרופות והנקה  
27/12/2001 11:28 ענבר    היא בת 9 חודשים, אז זה לא ישבש. אני מבינה שאין בבעיה לחמם. תודה(ל"ת)  
27/12/2001 13:54 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אנטיביוטיקה בהנקה והחיידק הידידותי  
27/12/2001 14:13 ענבר    וואו, טובה, בכלל לא ידעתי... תודה על כל העצות והמידע החשוב! (ל"ת)  
27/12/2001 15:20 ענבר    טובה ואלן, הרופאה אמרה שאפשר לתת לה אצידופילוס, אבל גם המליצה לתת לה ארוחת הנקה וארוחת תמ"ל צמחי לסירוגין. מה אתן אומרות? אני לא במצב להחליט... (ל"ת)  
27/12/2001 18:12 דיאנה    טובה, מה דעתך על הדיסה החדשה של רמדיה  
27/12/2001 19:53 אילנה    ענבר יקרה, מקווה שמצבכן ישתפר במהרה (ל"ת)  
27/12/2001 21:11 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תמ"ל וחיזוקל  
27/12/2001 22:30 דיאנה    תודה טובה. והחלמה מהירה לענבר (לת)  
28/12/2001 18:53 ענבר    טובה תודה על הכל, כרגיל, (ויש לי אצידופילוס בתחתונים ברגע זה...) ועוד תודה לכל המשתתפות, זה מאוד מחמם את הלב! (ל"ת)  
27/12/2001 07:21 כלבובה שאלה לטובה, בקשת עצות לגבי השמנמן שלא ישן ולסיום -" איקאה "- ידידותית למשתמש
27/12/2001 10:48 הדס    הי כלבובה, גם אני ביקרתי באיקאה לפני שבוע, וגם שתי מילים על חימום חלב במיקרו  
27/12/2001 13:47 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    קפה נטול קפאין ותחליף מפתיע  
27/12/2001 14:48 ליאתי    ציקו...  
27/12/2001 16:47 אור2    להדס ולכלבובה  
27/12/2001 20:38 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ליאתי, באיזה סופר את קונה אותו?  
27/12/2001 20:58 ליאתי    טובה את עוד פה?...  
27/12/2001 21:13 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אני עדיין כאן !  
27/12/2001 21:23 ליאתי    טובה,  
27/12/2001 21:41 רותם א.    טובה, מה עם קפה "האג", הוא שייך ל"רעים" או ל"טובים"? (ל"ת)  
27/12/2001 21:54 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    האג = נטול קפאין. קראי למעלה מה כתבתי על נטול. לת  
28/12/2001 07:49 רותם א.    אבל כתוב עליו שהוצאת הקפאין ממנו נעשית בעזרת מים ולא עם חומרים כימיים (ל"ת)  
28/12/2001 09:45 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אם כך, כדאי להפנות את השאלה למהנדס מזון בלתי משוחד. אין לי תשובה על כך, עם זאת,  
28/12/2001 14:25 רותם א.    תודה טובה, אני אנסה לבדוק את זה, ולמה חברות אחרות לא עושות את זה - תנסי לשתות קפה "האג" ואולי תמצאי את התשובה... (ל"ת)  
28/12/2001 16:26 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אשמח מאד לעדכון ממך בנושא, בפורום או במייל. ותודה. לת  
27/12/2001 00:54 קוקולה שאלה לגבי תזונה בהנקה
27/12/2001 01:24 רותי קרני הורוביץ    הי קוקולה, מצאי חומר רב לפי: גזים, מצליבים, קוליק וחילבה  
27/12/2001 18:27 שרון כהן    שבלת, זאת את?  
27/12/2001 21:19 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה גדולה רותי, באמת שאין לי מה להוסיף. לת  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש